Zmiana..

Zdecydowałam się przenieść swojego bloga na tą platformę, bo jakoś mam taki sentyment do niej i wydaje mi się o wiele atrakcyjniejsza!

Zmiany poczyniłam także w swoim liście do przyszłych Host Rodzinek. Zyskała ona teraz ręce i nogi. Dzięki pomocy cudownych sióstr bez obaw mogę go zaktualizować! Napisałam więcej o sobie, jaka jestem i w ogóle milion informacji dodałam.

Napisałam także do biura w USA, że mają w końcu usunąć zalegająca rodzinkę, żeby mogli zacząć szukać mi nowej. Dlatego dziś co chwila zerkam na pocztę, czy aby mi czegoś nie napisali. No ale ta cholerna różnica czasu i pewnie sobie jeszcze poczekam. Miejmy nadzieję, że jeśli nie dziś to już jutro odpiszą i znów proces parowania zacznie się na nowo.
Mam jeszcze sporo czasu do wyjazdu, zatem aż tak bardzo się tym nie martwię, ale wkurzam się gdy otrzymuję info o że mam `match` a tutaj klops bo ciągle Ci sami w ofercie ;)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger