Pierwsza rozmowa telefoniczna z USA ;)

Dzisiaj odbyłam swoją pierwszą rozmowę z moją pierwszą Host Mamą!
Obawiałam się tej rozmowy bardzo, tym bardziej bo tych wszystkich zagmatwanych i pełnych nieporozumienia mailach ;) ale okazało się, że jest w porządku.
Powiedziała, że nie skreśla mnie... choć w mailach tak to odebrałam.
Rozmowa okazała się być łatwiejsza niż mailowanie - o dziwo!
Nie rozmawiałyśmy co prawda długo, zaledwie jakieś trzynaście minut, ale parę informacji sobie wyprostowałyśmy i jesteśmy umówione, że póki co nastawiamy się na dalsze poszukiwania, ona innej Au Pair a ja innej rodzinki. Zostaniemy jednakże w kontakcie i jeśli nie będziemy miały ciekawszych ofert.. to zawsze możemy do siebie wrócić. Więc będę mogła dalej sobie z nią mailować i ulepszać moją znajomość języka.
Póki co, dzięki jej poradą, zdecydowałam się poprawić mój list do przyszłych Host Rodzinek. Zawrzeć w nim więcej informacji, a nie jak dotychczas tylko te najważniejsze dla mnie.
Człowiek na szczęście uczy się na błędach i dzięki nim korzystać na ulepszeniu w tym przypadku aplikacji.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger