First Match!

Pod koniec grudnia, w moim Au Pair roomie zagościła pewna rodzinka z Medford w stanie NY.
Pomijając cały mój szok pod wpływem którego pewnie wciąż jestem.
Teraz mailuje z hostką z mojego profilu, po mailach mamy umówić się na rozmowe telefoniczną.
Boję się trochę tej rozmowy, bo po raz pierwszy będę rozmawiała z kimś totalnie amerykańskim, kimś kto nie zna mojego języka i będę musiała się posługiwać tylko i wyłącznie angielskim.
Cała ta sytuacja jest lekko stresowa, ale daję radę.
Oferta rodzinki jest w miare ciekawa. Opieka nad dwoma dziewczynkami w wieku 5 i 4 lata, oraz nowordkiem... po 3 miesiącach już samodzielnie. Noworodka obawiam się najmniej, choć lekko przeraża mnie połączenie tego z dwójką żywych dziewczynek. Aczkolwiek będą one już w takim wieku, że nie trzeba im poświęcać multum uwagi, z racji tego, że będą we dwie, pewnie będą się wspólnie bawić. Więc dlatego nie jest to taka najgorsza oferta.
Hostka jest LCC więc pewnie nie ma jakichś idealistycznych wizji co do tego, widać, że muszą być bardzo przyjaźni gdyż byłabym ich 5 operką.
Zobaczymy co wyniknie po tych wszystkich mailach oraz czy do skutku dojdzie rozmowa telefoniczna.
Jest to co prawda mój pierwszy match, ale godny ryzyka!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger