Szok!

Jestem dziś w głebokim szoku ;)
a zaczeło się od finału Californication :P ale cóż nie o tym mowa...
dziś miałam telefon z CC, myslałam, że chcą żebym coś dosłała czy znów o coś zapytać... więc na mieście oalałam sprawe... wracam do domu, otwieram maila, a tam wiadomość treści :

"Witaj Karolina,
Prosze Cie o pilny kontakt ze mna w sprawie nowej rodziny dla Ciebie.

Pozdrawiam,

Basia"



Więc to już był pierwszy szok...

zadzwoniłam czym prędzej, połączono mnie z panią Basią a ona do mnie, że ciekawa rodzinka chciałaby mnie na swoją au pair :o ale niestety chcieliby abym przyjechała 1 czerwca, co jest fizycznie niewykonalne... ale zapyta jeszcze czy mogą poczekać i wtedy rodzinka się ze mną skontaktuje telefonicznie.. brr ;) ale dam rade :D

Więc jestem w tak ogromnym szoku, spodziewałam się pierwszych takich informacji w maju !

a mamy jeszcze grudzień ! Może uda mi się spełnić to marzenie :)

Wpadł we mnie optymizm ! :D

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger