New Orleans. French Quarter.

French Quarter, to najstarsza czesc miasta. Podczas powstawania miasta w 1718 roku bylo to jego centrum.
Teraz to centrum turystyczne, podczas mojego pobytu tam ulice bywaly zapelnione za dnia, jak i wieczorami na slynnej Bourbon Street!
Ta czesc miasta ma naprawde swoj wlasny klimat. Nie udalo mi sie pokazac tego na zdjeciach tak jakbym chciala. Moze to bedzie powod by kiedys tam wrocic ;)

Znajduje sie tam wiele historycznych budynkow.

Szczesliwie dzielnica ta zostala tylko delikatnie zniszczona porownujac do innych czesci miasta podczas huraganu Kathrina w 2005 roku.



Tlumy turystow.

Wszedzie slychac muzyke! :)




Nie wiem co to za akcja, ale wiekszosc "One Way" zmieniono w "One Day"! 







Wszedobylskie samochody. To zdecydoanie OGROMNY MINUS French Quarter!




Nie udalo mi sie pokazac magii jakie ta dzielnica ma w sobie. A moze trzeba to miasto poczuc na wlasnej skorze?!

2 komentarze:

Marta K pisze...

Wydaje mi się, iż z każdym miastem tak jest, trzeba je samemu "poczuć" ;)

gresja pisze...

Nowy Orlean ma niesamowity klimat, mam nadzieje ,że w końcu uda mi się tam pojechać. Piękne zdjęcia.
Pozdrawiam,
Karolina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger