Sunset under Golden Gate Bridge.

Golden Gate Bridge zawsze wywoluje we mnie niezrozumiala radosc ;)

A gdy nie ukrywa sie za mgla, ktora mimo wszystko dodaje mu jeszcze wiekszego uroku, jest po prostu zachwycajacy!




Moje spacerowanie zawsze mnie tam prowadzi...


... moze to dlatego, ze ciagle mam wrazenie jakby to wszystko bylo nierealne ;)



W momencie, gdy most jest podswietlony statyw (ktory wciaz jest na liscie do kupienia;) jest niezbedny :(

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

super zdjęcia!
Gosia

ell pisze...

super fotki, nie moge sie doczekac kiedy urzadzimy nasza polska impreze - z tym widokiem w tle, Fishem w podkladzie i Blue Moonem dla nastroju haha...

Karolina pisze...

@Gosia: dziekuje!


@Ell: ja rowniez! mam nadzieje tylko, ze dlugo czekac nie bede musiala ;))

kawiarka18 pisze...

świetne zdjęcia !

andżelika pisze...

Fajne fotki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger