Wild Wild West.

Z jednych najbardziej amerykanskich doswiadczen jakie moglam tu doswiadczyc, zdecydowanie bylo pojechanie na Rodeo! Pojechalam tam, tylko z czystej ciekawosci, tylko dlatego, ze hosci mi to zaproponowali. Wydawac by sie moglo ze rodeo to czysta nuda. I tutaj sie sama zaskoczylam.

Zobaczylam mnostwo mlodych ludzi, co mnie lekko zbilo z tropu. Przystojnych kowbojow tez nie zabraklo ;) Jak Hostka mi oznajmila, duzo dziewczyn przychodzi na rodeo tylko dlatego by kogos poderwac. I w sumie racja, wiele dziewczyn bylo smiesznie wystrojonych. Az zaluje ze nie mialam rak by zrobic wiecej zdjec ;)

Co do samego Rodeo to jest to nie lada show bez dwoch zdan!

Jest 7 kategorii, w ktorej osobniki konkuruja ze soba:
  • BareBack Riding
  • Steer Wrestling
  • Tie Down Roping
  • Barrel Racing
  • Team Roping
  • Saddle Bronc Riding
  • Bull Riding

Dlugo by mi zajelo opisywanie tych wszystkich kategorii, natomiast najbardziej interesujace dla mnie byly:

Team Roping, czyli jedyna multi-osobowa dziedzina w profesjonalnym rodeo. W tym przypadku dwoch cowboy'ow pracuje nad tym aby zlapac malego byka na line, pierwszy zarzuca line na glowe byczka, natomiast drugi ma 5 sekund by uwiazac go za obie nogi! Wymaga to naprawde niezwyklych umiejetnosci, bo niewielu zawodnika udalo sie to osiagnac ;)

...

i oczywiscie, najpopularniejsze Bull Riding, ktore jest tak naprawde popularne, gdyz jest jedna z najniebezpieczniejszych konkurecji. Polega ona na tym, iz Cowboy siedzi na 2000 funtowym [ ok 900 kg ] byku trzymajac sie tylko liny. Musi on wysiedziec pelne 8 sekund aby zostaly policzone punkty. Aby to osiagnac musi polegac na swoim balansie ciala a takze na sile swoich nog. Cowboy moze zostac zdyskfalifikowany za dotkniecie wolna reka byka!

Sama jezdzilam na tym smiesznym mechnicznym byku, niestety zdjecia nie bedzie bo bylam jako towarzyszka i jedna reka trzymalam moje starsze dziecko ;) aczkolwiek primo nie spadlysmy duo nie mozna bylo pofolgowac bo jak obsluga troche przyspieszyla to mina mojego dziecka podobno byla bezcenna ;) ale wtedy naprade moza bylo sie przekonac, ze to wszystko latwo wyglada a trzeba uzyc nie mala sile ;)

...

Nie obylo sie bez zjawiskowego rozpoczecia ;)

Hymn i flaga to oczywiscie 'must-have'!


...

Kapelusz musi byc ;)

Bykom wcale nie bylo do zabawy!


...


Mysle, ze za rok znow sie wybiore i zabiore Anie - kolezanko szykuj sie, a wieczorem odbywa sie potancowka ;)

7 komentarzy:

Sophie Lourence pisze...

jest kalifornia jest impreza! :P

karo pisze...

przejrzałam wszystkie notatki i no coz-zazdroszcze californii! :D
i mam pytanie; jakie miejsca zamierzasz odwiedzic w usa po zakonczeniu programu?:)

Karolina pisze...

szczerze mowiac nie mam pojecia ;) zostal mi jeszcze rok... a w stronach jest gdzies moj mini plan podrozy i miejsc, ktore chce zobaczyc :)

Ania pisze...

TAK TAK TAK!!!! Kowbojska potańcówa :D :D :D IHAAAAA!!! I do tego następnego rodeo będziemy miały dość czasu, żeby sobie godne, kowbojskie wdzianko skompletować :D I tym razem nie unikniesz zdjęcia na elektrycznym byku :P

Karolina pisze...

ciesze sie, ze sie tak ucieszylas! ;) pozostaje nam czekac do nastepnego kwietnia ;) a stroj oczywiscie, bedzie musial byc odpowiedni :P

Sake pisze...

Nadal aktualne? Bo ja też chcę! :D

Karolina pisze...

Rodeo w tym roku jest:


OAKLAND, CA • Rowell Ranch Rodeo Grounds
Saturday, July 14, 2012 :: 2:30 pm
Sunday, July 15, 2012 :: 2:30 pm

Moja familia z Polandii przyjezdza 13 wiec dupa :(
ale to sie okaze jak moja Sis sie ze mna skontaktuje... bo mozliwe ze beda dopiero 16. wiec wtedy jak najbardziej bedzie aktualne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger