Streets of San Francisco

San Francisco, to jedno z najpiekniejszych miast jakie dane jest mi tutaj odwiedzac - wciaz, nie rozstrzygnelam sporu San Francisco vs. New York - chyba po prostu obu zachwycaja, tylko w SF jest mi dane spedzic wiecej czasu.


Ulice tutaj sa szalone, raz pod gorke a raz z gorki. Jednak zawsze cos wzbudza zachwyt, pomimo wysilku jaki trzeba wlozyc w spacerowanie ;)


Przyjemne jest odkrywanie uroczych miejsc nie opisanych w przewodniku.


Te schody przeciwopozarowe to chyba w takiej ilosci tylko tutaj ;) Zdecydowanie bedzie to cos, co bedzie mi przypominac SF.



Lubie zagladac do okien i zastanawiac sie kto mieszka w tych domach. Ah nawet w glowie mam projekt okno ;)

 Projektantka mody czy studentka wydzialu sztuki? ;)


Dom troche jak z horrorow, inny niz wszystkie, w takim moglabym zamieszkac!


O sasiada dbac trzeba!




A tam mnie jeszcze nie bylo, hmm...


Czasami wystarczy podniesc glowe i juz czlowiek dostrzega wiecej!



San Francisco to nie tylko slynne budynki ale rowniez ciekawe ulice, ktore z kazdym krokiem zaskakuja czyms nowym!

4/17/2011

3 komentarze:

Ania pisze...

Ahh rośnie mi apetyt na USA jak tak oglądam Twoje zdjęcia! Ale jeszcze miesiąc i też będę dreptać po tych uliczkach :D

Sophie Lourence pisze...

fajosko!

Baraka pisze...

Dlaczego to jest tak daleko od dziadowskiego Southampton które zamieszkuję?? Pytam poważnie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger