03 grudnia 2010

Let it snow!!

Swieta tuz tuz... no dobra za 22 dni!

Moje miasteczko juz jest niezle oswietlone, male szalenstwo tutaj.. jak juz swiecic to cale domy ;) wiec po zmroku robi sie przyjemnie... szkoda ze nie mam statywu zebym mogla Wam to pokazac... bo jest zimno! Tutaj zimno jest troche inaczej mierzone niz w Polsce... bo tutaj jest naprawde zimno, a termometr pokazuje 11 stopni w ciagu dnia ;) w nocy bywalo ze temperatura siegala w granicach 0 st. Celsiusza ! Az sie raz zdziwilam jak mi samochod powiedzial ze jest 37 st F !! btw. trwalo to moze z godzine bo po godzinie jak wrocilam do samochodu to owego ostrzezenia nie bylo ;)

Wiec zyjac bez sniegu, marze o sniegu... aczkolwiek jakos bez niego sie obejde.. patrzac na to co sie dzieje w Polsce !! Ale mam chociaz snieg na blogu, o! ;)

4 komentarze:

graforoman pisze...

Jak się robi śnieg na blogu? Mam taką samą skórkę. W Polsce śnieg mimo swego piękna powoduje duuużo kłopotów.

Karolina pisze...

Wiem, wiem... smuci mnie to troche na wzglad dobra moich znajomych i rodziny...

a sniezek jest ukryty w Wyglad -> dodatki -> jak zaznaczysz bedzie sniezyc do 4 stycznia ! ;)

graforoman pisze...

Dzieki za podpowiedź, też mam śnieg.

aguuu pisze...

ja juuz mam duuuzo sniegu :P wyslac Ci poczta? :P jak przywioze aparat z domu, to zrobie Ci pikczera pieknego ;D nie takiego jak ostatnio termometr Ci wysylalam ;pp

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...