13 grudnia 2010

365 PROJECT.

Z racji tego, ze nowy rok tuz tuz... az nie chce liczyc jak niewiele dni pozostalo... Wpadlam na pomysl... moze nie oryginalny, ale zawsze pomysl by zaczac moj 365 dniowy projekt fotograficzny. Nie wiedzacych o czym mowa, to projekt w ramach ktorego kazdego dnia dodaje sie do swojej 'galerii' jedno zdjecie. Ma to na celu udokumentowanie calego roku w jednym zdjeciu - wiec niby wydaje sie to proste, ale bedzie trzeba stanac na paluszkach zeby ten rok byl zapamietany nalezycie i kolorowo ;) choc pewnie i szare odcienie sie znajda... - a niesie to za soba wiele korzyci, moim zdaniem oczywiscie. Po pierwsze systematycznosc, po drugie wieksza praktyka w robieniu zdjec i nauka kreatywnego myslenia. To przychodzi mi na samym poczatku.

Takze, zeby calosc nie poszla na marne a ze systematycznoscia to roznie bywa - widac chocby po blogu... szkice notek mam az ze wrzesnia... [ musze do konca tego roku nadrobic, bo nowy rok ma przyniesc zmiany na lepsze i nowe postanowienia ale o tym konkretniej w innej notce... ktora juz jest szkicem ;) ]...

Szukam osob, ktore zaczna ten projekt ze mna... wieksza ekipa wieksza motywacja. takze zapraszam...

Ja swoje zdjecia zapewne umieszaczac bede na moim flicker'ze... ale mam zamiar zrobic zakladke na blogu i dodac wszystkie galerie osob, ktore sie podlacza. Zapraszam !!



START: 1 Styczen 2011 !

Odsylam rowniez pod ten link: http://365project.org/ :))

7 komentarzy:

karolina pisze...

Po obejrzeniu "Julie&Julia" chciałam pomyślec też o takim projekcie całorocznym na blogu, ale nic nie wyszło bo nie miałam pomysłu:) Ale widze, że u Ciebie zrodził sie fantastyczny pomysł. Z chęcią dołącze do takiego projektu:) Pozdrawiam

Karolina pisze...

Zapraszam :D jak juz zalozysz galerie to czekam na linka !! :D

aguuu pisze...

wiesz, ze i ja sie na ten projekt pisze :D trza canona odkurzyc :D

Karolina pisze...

Zakladaj Galeryje i czekam na linka!! :D
Ciesze sie, ze moge na Ciebie liczyc :*

Monika pisze...

Mnie koleżanka namówiła żeby wstawiać zdjęcia także :) i w sumie już zaczełam i powiem ci że to bardzo dobry pomysł by wstawiać zdjęcia :D a jeszcze lepszy by wstawiać je codziennie

karolina pisze...

Witam, link do mojego 365 :D http://365project.org/charlotte87/profile . Widze, że u Ciebie również nowe zdjęcia.
Pozdrawiam

Karolina pisze...

Hej, ciesze sie bardzo ze dolaczylas!! : ) tylko jeden problem ze ja zdecydowalam sie zalozyc nowego bloga i nawet jakbym chciala nie moge komentowac Twoich zdjec na tej stronce :(
Ciesze sie, ze jestes ze mna w tym projekcie ! Dziekuje !! : ))
Pozdrawiam !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...