13 września 2010

I'm alive now.

Moje zycie tutaj chyba sie dopiero tak na dobre rozpoczelo :o :D

Wczoraj nie dosc ze moje dziewczynki byly aniolkami - spaly cale poludnie haha co sie rzadko zdarza ;) to mialam swietna kolacje z hostami! Chyba pierwszy raz od dluzszego czasu poczulam sie naprawde wyluzowana ! Oczywiscie nie obylo sie bez "oooo chce uslyszec o Twojej wczorajszej nocy" xD I obie z Hostka cieszymy sie bardzo bardzo ze mam tutaj w koncu znajomych ;)

A takze mielismy rozmowe o zostaniu w USA dluzej [ rozmowa byla teoretyczna moi przyjaciele ;) ] i milo bylo uslyszec ze bardzo mnie lubia i oczywiscie jak chce moge zostac z nimi dluzej :))

A Starszy Diabelek dzis szalal ;D

Starsza: Diabel -> D

Mlodsza: Aniolek -> A ;)

"D:  Mummy A is not eating her dinner!

HM:  and how about you dinner?

D: weeeeeell, Im really not hungry now!"

Slodziaki moje kochane :D

Moje zycie towarzyskie kwietnie spotykam sie z chlopakami codziennie :P wczoraj knajpka, dzis kino :D Yeeeaaaah :D I'm so happy now ! :D

Ps. do tego moj nowy obiektyw w koncu do mnie dojechal wiec moze beda nowe zdjecia jak sie naucze obslugi ; )

5 komentarzy:

aguuu pisze...

ha, wlasnie :P ja tu czekam na Ciebie :D :* nie ma mowy o tym zebys zostala dluuuzej :P a hosci Cie lubia, bo zes fajna dziolcha :)))

unalterable pisze...

eh... też chcę tak pisać na swoim blogu.. ;P heh ale chyba muszę jeszcze trochę poczekać... :)) wrzuuucaj szybko dużo zdjęć :))

ell pisze...

fajnie, a więc randka się udało :D
Ale tak w ogóle to chciałabyś zostać na drugi rok w tym samym miejscu?

Karolina pisze...

spotkanie :P zdecydowanie spotkanie :P

mysle ze nie chcialabym zostac tutaj... poki co sama wiesz jak jest bez samochodu tutaj ciezko... ale jeszcze tylko do 13.10 wytrzymac :) potem hosci mowili ze nie bedzie problemu z samochodzem bo nie potrzebuja dwoch na raz :) chcialabym cos w centrum duzego miasta... ale pozyjemy zobaczymy ; ) :D

ell pisze...

ja jeśli zdecyduję się zostać to też zmienię rodzinę, bo tutaj czuję się jak taksówkarz. Dzieciaki są naprawdę fajne, ale wolałabym coś z nimi porobić, a nie wozić je tylko całe dnie. Wykańcza mnie taki schedule :/
Chciałabym wrócić w rejony DC....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...