Kolejny match!

Wszystko się szybko dzieje, wczoraj martwiłam się, ze dostałam maila o sparowaniu a rodziny nie było w profilu - dziś wiem, że oznaczało to, że zrezygnowali ze mnie od razu.
Dziś znów pojawiła się kolejna rodzinka w moim profilu!
Chwile temu o tym przeczytałam, i zaraz po ogłoszeniu nowiny mojej rodzince otrzymałam maila, i tu niespodzianka: PO POLSKU !
Hostka jest polką z pochodzeniem amerykańskim, ma dwójkę małych chłopców.
Jednakże zaraz we wstępie zapytała mnie czy dam rade przyjechać na początku czerwca, a wiadomo, będę szczęśliwa jak obronię licencjata pod koniec czerwca!
I pewnie nic z tego nie będzie, ale i tak się cieszę, bo dzieję się i to szybko się dzieje! :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger