Zamek w Ogrodzieńcu.

Ostatnio mam wielką słabość do zwiedzania przeróżnych zamków. Będąc w sierpniu w Polsce, udało mi się pojechać do Ogrodzieńca. Na zamku tym byłam ostatnio około 10 lat temu. Jak z zewnątrz nic się nie zmieniło, tak byłam bardzo miło zaskoczona jak został wyremontowany. Zdecydowanie jest teraz dużo ciekawszą atrakcją. Zamek bardzo podobał się mojej dwulatce, po mimo sporej ilości schodów do przejścia pokonała je sama - za rękę z ciocią - choć niektóre miejsca są dość niebezpiecznie dla takich maluchów. Mnie samej z brzuszkiem nie udało się wejść na wieże, ostatnie parę stromych schodów mnie niestety pokonało ;-) Nie polecam też zabierać wózka, prędzej nosidło dla niechodzących dzieci. Zamek nadaje się na wspaniałe sesje fotograficzne... i można spotkać tam białe damy ;-) Fajny zabytek na jednodniową wycieczkę. 

zamek ogrodzieniec śląsk polska atrakcja zabytek



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger