LavendoweLove.

Wyjazd na pole lawendy marzyło mi się od dawien dawna. Najchętniej zwiedziłabym te we Francji, ale rzeczywistość pozostawia czasami wiele do życzenia ;) Jeszcze przed sezonem znalazłam kilka takich lokalizacji w UK. Doczytałam, że najlepszym czasem na odwiedzenia takiego pola jest lipiec. Niestety wiąże się to z tym, że jest dużo ludzi. My odwiedziliśmy Hitchin Lavender, które znajduje się około godziny jazdy od Cambridge.
Wejsciówka kosztuje ok. 5 funtów za osobę dorosłą, z możliwością zebrania lawendy.


Niestety nie udało mi się zrobić takich zdjęć jakie sobie wymarzyłam... jednak to wszystko kwestia czasu. Z pewnością jeszcze na takie pole lawendy się wybierzemy :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger