17 września 2013

New Home Address.

Od calkiem niedawna, bo zaledwie 20 dni mieszkamy z moim ukochanym w Coventry (wczesniej niecale miesiace spedzilam w Oxfordzie). To moj kolejny anglojezyczny kraj w ktorym mieszkam. Jest oczywiscie calkiem inaczej niz w Stanach i to one poki co wypadaja lepiej w mojej ocenie. Mam jednak nadzieje ze UK bedzie dla mnie laskawa...
Jestem na etapie szukania pracy i myslalam, ze bedzie to latwiejsze... ale o tym napisze kilka slow innym razem.
Coventry jest to dwunaste co do wielkosci miasto w Wielkiej Brytanii, z ok 316,00 tysiacami mieszkancow. W ostatni weekend przekonalam sie do niego troche bardziej, za sprawa dni otwartych do lokalnych atrakcji. Zdecydowanie bedzie tutaj pare miejsc wartych odkrycia. Oczywiscie jak tylko pogoda pozwoli ;-) Na razie kilka iphonowych zdjec.



3 komentarze:

mascaraLA pisze...

Powodzenia Karola ze wszystkim tam! :)

Karolina pisze...

@Mascara: dzieki Anka! :))

Marta K pisze...

Też byłam jeszcze niedawno na etapie szukania pracy więc wiem jak to jest .. Ale dasz radę !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...