New Orleans: Arts District.

Od czasu gdy w collegu zaglebialam tajniki sztuki.. moja milosc do niej wzrosla. 
Za kazdym razem odwiedzajac galerie czy muzeum staram sie czerpac z mojej wiedzy i sprawia mi to ogrom radosci, gdy mam pojecie co ogladam i moge sobie w glowie powiedziec jaka metoda zostalo wykonane. 

Oczywiscie fotografia i galerie fotograficzne to moje ulubione miejsca!



W Nowym Orelanie, dzielnica z galeriami byla moja ulubiona zaraz po zatloczona French Quarter!





Ta instalacje mozecie zobaczyc nad lozkiem Sereny z Gossip Girl ;)


Czasami sztuka potrafi przerazac i obrzydzac ;)






Z kazdym miastem i odwiedzonym muzeum ta milosc do sztuki wzrasta jeszcze bardziej.
I uswiadami mi to jak bardzo chce poswiecic moje zycie fotografii!






Museum of Civil War.
Najstarsze Muzeum w Luizjanie.


Uwielbiam temetyke Drugiej Wojny Swiatowej.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger