New Year's Resolutions.

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

Nowy Rok to czas nowych noworocznych postanowien.
Ja jak co roku mam kilka... niektore z nich sie powtarzaja z ubieglorocznymi.
Jedno wiem na pewno. Ten rok wiele mnie nauczyl, wyciagnelam wiele nauki ze swoich bledow, ktorych mam nadzieje w tym roku bedzie mniej.
Czuje w kosciach ze ten rok bedzie nalezal dla mnie... i mamy juz 3 styczen i wciaz sie w tym utwierdzam. Moze to za sprawa relaksujacego tygodnia w Nowym Orleanie - z ktorego relacja juz wkrotce! :)

Postanowienia zatem:

  • 365 Projekt (rok temu wykonalam niecale 20% peojektu, wiec w tym roku mam nadzieje bedzie lepiej!)
  • silownia pelna para ( co mi sie udale od kilku miesiecy :)
  • zdrowe odzywanie (przy kuchni hostow i tych diabelskich porcji w usa, nie bedzie latwo;)
  • i zdecydowanie cieszenie sie kazda chwila, bo kazda jest wyjatkowa... te w USA bede ulatajace wiec chce spedzic te 7 miesiecy z usmiechem, oraz te wyczekane powrotowe do Polski z rownie wielkim usmiechem, bo tak naprawde nie moge sie doczekac ! ;)
Zycze Wam i sobie usmiechnietego 2012 roku!!

6 komentarzy:

Paulina pisze...

Życzę powodzenia i wytrwałości przy realizacji tych postanowień!

Marta K pisze...

"kuchnia hostów" :) jak bym czytała siebie. Ja u swoich w ciągu 2 miesięcy uzbierałam 8 kg^^ :(
życzę powodzenia w realizacji postanowień :)

Natalia pisze...

Powodzenia!
I duzo wytrwałości:)

Karolina pisze...

Dziekuje Wam slicznie! :)

blue.velvet pisze...

"mamy juz 3 stycznia" :P

Polska tez nie moze sie doczekac Ciebie :)) (a Pani ze strazy granicznej Grzesia:D)

Karolina pisze...

Musialam odpoczac po 24 godzinnym Sylwestrze ;) sie czepiasz moja Droga ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger