Napa Valley

Napa County to region polozony na polnosc od San Francisco Bay Area. 

Napa, jest najbardziej znana przez przemysl winniarski, zaliczana do jednych z najpopularniejszym regionem w USA, jak rowniez zaliczana do swiatowej czolowki!

Samo miasto Napa, jest bardzo male i pryztulne.

Jednak wszystkie winnice to kilkanascie mil dookola miasta, 
ta uliczka prowadzaca do jednej z winnic, 
przypominala nam wiekszosc polskich drog... 
wiec tylko mozecie wyobrazic sobie jaka radoche mialysmy ;)

Wine tasting jest dobrym pomyslem na randke, kazda z nich ma swoj urok....



... jednak nie mozna zapominac, ze potrzebny jest kierowca ;)

Saczenie nawet malej ilosci, probujac kilku rodzajow wina... 
prowadzi do przyjemnego uczucia bycia na lekkim rauszu ;) 


Sielankowo, 
az chcialoby sie miec chlopa obok, koszyk z winem, serem i czerwonymi winogronami!

O winie ucze sie coraz wiecej, za sprawa "bylej dziewczyny" mojego przyjaciela, ktora pracowala w tym przemysle ;)

Powoli staje sie coraz bardziej swiadomym pijaczem wina ;) 
tym bardziej teraz, gdy jest to jedyny alkohol jak pijam :)) 

To juz eksluzywniejsza winnica, w ktorej mozna bylo odurzyc sie babelkami. 
Wszyscy pieknie ubrani, na lekkim rauszu... a limuzyna czeka ;)

Piekna sceneria do ktorej zdecydowanie jeszcze zagoszcze!

6 komentarzy:

edzia pisze...

Też chciałabym znać się na winach... myślę, że się w końcu nauczę:) bo coraz bardziej mi smakują!

Sophie Lourence pisze...

Boże! jakie zdjęcia! rozwijasz się! nie ma co! a jakiego aparatu używasz?
ja dopiero zaczynam na Canonie 400d... ;)

Karolina pisze...

@Edzia: najwazniejsze to znalezc takie, ktore Ci smakuje ;) i nauczyc sie nazwy haha ;)

@Sophie: dziekuje slicznie :) ja rowniez smigam na 400D :) marze o nowym... ale juz niedlugo sie zbiore i chyba w cos zainwestuje ;)

Marta K pisze...

Powiem tak, wina mi smakują ale ich nazw chyba nigdy się nie nauczę... :)

Tina pisze...

Ohh jak ja tęsknię za Cali ;)
pozdrawiam

Alina pisze...

Az mam ochote napic sie dobrego wina. Pieknie trafilas z tym postem. Na sam widok tych winnic az mi sie w brzuchu poprzewracalo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger