Postanowienia noworoczne.

W grudniu moim piorytetm bylo dostanie sie do Collegu. Nie tyle dostanie co zapisanie do jakiejs klasy i stalo sie ze jestem na liscie rezerwowej... dlatego 10 stycznia bede walczyla o mijesce!

Plany marketingowe w tym semestrze niestety nie wypala... ale nic straconego... mam nadzieje, ze w semestrze letnim, moja kolejka do zapisow przeskoczy o pare oczek w gore... i rozniez, ze bedzie mniej osob chcaych brac udzial w letnich zajeciach ;>

Zatem, nowe plany beda realizowane od tego roku!!

-> Projekt 365. Kazdego dnia zdjecie, cytat i dobre chwile. -> Moje 365.

-> A6W. aby po porze deszczowej nie miec problemow z ubiorem ;)

-> zakupic buty do biegania i zaczac regularne bieganie.

-> codzienne wygibasy z Wii Fit Plus or Michael Jackson the Experience.

-> Seattle - w terminie pomiedzy czerwcem a pazdziernikiem.

-> San Diego , gdzie chce zobaczyc delfiny...!

-> San Francisco. i byc tam czesciej... : )

-> Las Vegas... i inne podroze.

-> notka z Hawaii ;) bo przenioslo sie na Nowy Rok niestety.

-> oraz realizacja wszystkich moich innych pomyslow, ktore sie rodza w mojej glowie : )

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger