Another match!

Po paru dniach ciszy i spokoju w profilu, przed chwilą zagościła tam rodzina z okolic St. Louis.
Po przeczytaniu informacji o rodzinie, pierwsze co pomyślałam to o mój boże, na pewno się nie zgodzę!
Otóż pomijam fakt lokalizacji, ale mąż jest doktorem, kobieta jest prawniczką i pracuje w domu - rano lubi sobie pobiegać.
Co ważniejsze - 4 - dzieci w wieku: 2,4,5 i 8 lat.
Lekko przerażające. Jak zwykle nie widzę ani listu ani ich aplikacji więc nie potrafię się ustosunkować za bardzo. Jednak po tych paru odpowiedziach kluczowych, które na szczęście mogę zobaczyć stwierdzam, że jestem na nie.
Brzmi to wszystko zbyt męcząco i zbyt harówkowo.
Ja rozumiem, że to ma być praca, ale czwórka dzieci to dla mnie zbyt wiele.

Mam cichą nadzieję, że sami ze mnie zrezygnują i nie będą do mnie dzwonić. A jak zadzwonią to sobie przynajmniej język poćwiczę.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Incessant Journey , Blogger